Furstenau 2015 (2)

  • Afdrukken

 

 

F├╝rstenau 2015

 

Na de zomerrust wordt het weer tijd om je 4x4 weer eens lekker te gaan gebruiken. Dus daarom hebben we ook dit jaar het megaterrein van Furstenau weer geboekt, en wel van vrijdag 11 september (aankomst vanaf 16.00 uur) tot en met zondag 13 September.

Er is de mogelijkheid om 2 dagen te rijden en (al dan niet) te kamperen met een BBQ op de zaterdagavond.

In tegenstelling tot voorgaande jaren hebben we het ontbijtbuffet geschrapt dit vanwege de minder positieve reacties omtrent de prijs- kwaliteitsverhouding. Houd er dus rekening mee dat het ontbijt door jezelf verzorgd moet worden.

De camping is, zoals bekend, voorzien van prettig  sanitair en er is elektriciteit.

We staan dit jaar weer op het sportveld.

N.a.v. een incident vorig jaar met het kampvuur is het niet toegestaan vloeibaar brandbaar materiaal op het kampvuur te gooien. De tankjes met olie etc. mogen/ moeten dus thuisblijven.

Vanuit de organisatie, maar ook vanuit de terreineigenaar wordt daar op toegezien.

Tevens zal het kampvuur binnen normale proporties moeten blijven om problemen met de terreineigenaar te voorkomen.

Voor partners en kinderen dient een eigen bijdrage te worden betaald voor kamperen en BBQ.

Dit zie je gespecificeerd terug in het aanmeldformulier.

In het aanmeldingsformulier kun je aangeven wat je wensen zijn en het daarbij behorende tarief.

Vul het zorgvuldig in, bereken ook je eigen bijdrage en betaal binnen 1 week na aanmelding.

De inschrijvingstermijn sluit op zondagavond 6 september, dit i.v.m. de betaaltermijn.

 

Aanmeldingen die na 6 september binnen komen worden niet meer in behandeling genomen.

 

Mocht je echter (na 6 sept.) toch meewillen, dan kan dat; maar moet je ter plekke alles zelf regelen. Je betaalt dan echter wel het normale furstenau tarief. Dus verrekening met verenigingskorting achteraf, vindt niet plaats. Wees dus gewoon op tijd met je aanmelding.

De BBQ wordt vooraf besteld op het aantal aanmeldingen.

Tip: print je bevestiging uit en neem het mee naar het evenement.

Bij vragen, of als er iets niet lukt met het inschrijven, kun je ons mailen.

De organisatie bestaat weer uit:

Inge Bloeming,

Jasper van Erp,

Jan Ronald Dijkema

Webmaster Harm.

 

De INSCHRIJVING is GESLOTEN

  

Namens de organisatie commissie al vast bedankt voor de medewerking en tot ziens in Fursten Forest!!